vrijdag 29 juni 2012

Terugkijken

Ik zat net eens even terug te bladeren in de oude blogberichten en zie dat ik hiermee het 200e berichtje aan het typen ben. Daar is wel heel veel vrije tijd in gaan zitten. En wie had kunnen denken dat het ooit zou leiden tot een bescheiden bijdrage in een heus boek over popmuziek? Maar wat ik in mijn 200e bericht? Dat we volgende week spelen op Het Hipiefestival en hopen dat het dit keer niet gaat regenen? Dat we nu al zoiets hebben van, "waarom hebben we een optreden aangenomen op een donderdagavond?" in het vooruitzicht van de daaropvolgende vrijdagmorgen. Dat we bijna met vakantie gaan? Althans, sommigen van ons. Anderen werken nog een week of 6. Dat we volgend jaar alweer 10 jaar spelen en daar dus nog iets op moeten zien te verzinnen? Ik weet het niet. Vind het moeilijk. denk dat ik maar gewoon niks schrijf en in blog nummer 201 gewoon doe of er niks aan de hand is.

Geen opmerkingen: