vrijdag 15 juni 2012

Ochtendje tobben

Hoop getob met menu van de website en het fotoalbum, maar de boel toch weer op orde gekregen. Menu deed raar in diverse browsers en versprong steeds op de iPad. Opgelost. Foto-album verlost van irritante reclame voor een paar centen. En zo houdt de band me zelfs bezig als ik geen muziek maak. Maar dat heb ik er meestal graag voor over. De oplettende bezoeker zal ook zien dat het lettertype is gewijzigd. Wist niet hoe ik anders het menu leesbaar kon houden, maar achteraf vind ik het eigenlijk ook wel weer netjes zo.
Dit weekend spelen we niet. Volgende week mogen we weer eens een keer naar Culemborg. Lang geleden dat we in die stad gespeeld hebben. Ben benieuwd. Gaat vast weer gezellig worden. Hoop wel dat het weer een beetje mee wil werken dan.

Geen opmerkingen: