maandag 29 maart 2010

Het zit niet mee



Deze week weer niet oefenen ivm gezondheidproblemen van een van de mannen. Laten we het er maar op houden dat een van ons een beetje zijn poot aan het stijf houden is op het ogenblik. Jammer, had er eigenlijk wel weer zin in vanavond. We waren net lekker op dreef met wat nieuwe nummers. Als we die nog een keer door hadden kunnen nemen dan hadden we ze wellicht volgende week een keer voor publiek kunnen uitproberen. Nou ja, volgende keer beter. Wat we overigens wel gaan uitproberen volgende week, zijn onze nieuwe microfoontjes. We zijn en blijven net kinderen: niks zo leuk als nieuw speelgoed.

Gisteren al even met een paar man wat leuke ideeën door zitten nemen voor een nieuwe bandactiviteit. Gaan we eerst nog even verder uitwerken, maar komen we zeker op terug.

1 opmerking:

De Bonsjes zei

Ach, soms zit het mee en vaak zit het tegen, ik weet er alles van, ik heb mijn drumstokken (ik hoop tijdelijk) aan de wilgen gehangen en heb me over de basgitaar ontfermd, overigens ook een leuk instrument...