vrijdag 6 juli 2012

Spannend

We hebben het gered gisteren, maar het ging niet vanzelf. Gelukkig wisten de andere 4 mannen mijn stemprobleem in ruime mate te compenseren, dus daar kwamen we goed mee weg. Bij aankomst hadden we prachtig weer. Maar samen met de mannen van de catering werd besloten om voor alle zekerheid toch maar een paar tenten op te bouwen. Uiteraard hebben wij geholpen. Al tijdens het opbouwen vielen de eerste druppels. Maar koud werd het niet, dus kon iedereen wel lekker buiten blijven onder de beschutting van de in allerijl opgebouwde tenten. Morgen het Hippiefestival. Ik vind het toch wel heel erg jammer, dat mijn stem nog steeds niet wil meewerken. Zeker, gezien de voorbereiding die we er met z'n vijven in hebben gestoken. Het komt vocaal nu op de andere 4 aan. Heb ik natuurlijk het volste vertrouwen in, maar ik had zooo graag gewoon mijn partijtjes meegezongen. Tisnieanders. We gaan er het beste van maken. Let the sunshine in, let the sunshine in. We spelen vanaf pakweg kwart over 6.

Geen opmerkingen: